C.03.02 / SALUT, CONSUM I CIÈNCIA / C.03 Drets de les persones consumidores i usuàries
Telefonia mòbil, fixa i internet *** Activitat nova ***
-
Breu descripció de l'activitat
A l'activitat es tracta la noció de persona consumidora i usuària i els drets que té a l'hora de contractar una línia de telefonia mòbil, fixa i internet.
Els continguts que es treballen són els conceptes relacionats amb la contractació de serveis de telefonia, contractació a distància i compra de terminal:
- Publicitat
- Contracte
- Devolucions
- Garanties
- Factures
- Permanència
- Portabilitat
Finalment s'aborda la importància de conèixer els drets que tenen els ciutadans i ciutadanes com a persones consumidores i usuàries, especialment incidint en els òrgans als quals es poden adreçar per a presentar reclamacions en matèria de telefonia.
-
Nivells educatius als quals s'adreça
L'activitat va adreçada a batxillerat, cicles formatius de grau mitjà i superior, educació d'adults, educació universitària, professorat, públic en general i associacions.
-
Horari i lloc d'encontre
L'activitat té una durada aproximada de dues hores. Es realitza els dimarts i dijous, de 10 a 12 hores, d'octube a jun, amb un màxim de 20 alumnes.
Lloc de trobada: Estàtua del Pagès del Mercat de l'Olivar. Plaça de l'Olivar, núm. 4
Realització de l'activitat: Aula de Consum del Mercat de l'Olivar. Plaça de l'Olivar, núm. 4, 1r pis
-
Preu de l'activitat
L'activitat és gratuïta.
-
Observacions / Condicions
Per a més informació i confirmació de la inscripció podeu enviar un correu a consum@palma.es o telefonar al Servei de Consum i Mercats, telèfon 971 717 980.