F.01 Itineraris per la ciutat de Palma
F.01.05 Passejam per la ciutat que mira al mar
Breu descripció de l'activitat
 

La ciutat que mira a la mar ens mostra els edificis més representatius i monumentals del gòtic mallorquí que conformen la façana marítima de Palma. Són mostra del moment més significatiu i brillant de la nostra ciutat, quan Palma era un punt d’encontre de cultures, ciutat de gran esplendor heretat de la dominació islàmica i que continua durant tot el segle XV. Es passetja per l'exterior de la Seu, la casa de l’Almoina, l’Almudaina, el palau Episcopal, l’oratori de Sant Pau, l'Hort del Rei, la porta de la Gabella de la Sal, la Llotja, el Consolat de Mar, la porta Vella del Moll i la plaça de les Drassanes.


Contacte
 

Per a més informació o anul.lacions podeu contactar amb Angels Adrover al telèfon 616 414 536 o al correu inscripciones@arquitectives.com


Nivells educatius als quals s'adreça
 

L'activitat s'adreça a 5è i 6è d’Educació Primària, Educació Secundària, Formació Professional Bàsica, Cicles Formatius  i Educació d’Adults.


Horari i lloc d'encontre
 

L'activitat es realitza de dimecres a divendres, hi ha dos torns disponibles i té una durada de dues hores.

Aquest itinerari permet fer, pel vostre compte, una visita a la Seu que s'ha de concertar telefonant al 971 713 133 per obtenir les entrades gratuïtes. Indicau-ho a l'apart d'observacions si teniu previst fer-la.

Punt de trobada: Porta del Mirador de la Seu.


Preu de l'activitat
 

Activitat guiada i gratuïta.


Aportació de l'Ajuntament
 

El material didàctic el vos podeu descarregar de la pàgina web.


Observacions / Condicions
 

La visita és realitzarà amb un màxim de dos grups.

S'ha de dur llàpis i quadern per realitzar la visita.

En la mesura que sigui possible, dur imprès el mapa amb l'itinerari.

Descarregar el mapa des del link:

https://arquitectives.com/wp-content/uploads/2024/12/Mapa-Mar.pdf

 

 


  Material

066 Passejam per la ciutat que mira al mar.Alumne
 
- Adreçat a: alumnes
 
- Format: Quadern alumnat_professorat
 
- Any: 2006
 
- Colecció: 2. PALMA CIUTAT EDUCATIVA
 

066 Passejam per la ciutat que mira al mar
 
- Adreçat a: professors, general
 
- Format: Quadern alumnat_professorat
 
- Any: 2006
 
- Colecció: 2. PALMA CIUTAT EDUCATIVA